Pogoji nakupa

POSTOPEK NAKUPA
 
  • S klikom na gumb ’’DODAJ V KOŠARICO’’ poleg artikla le-tega dodate na seznam vašega naročila, v kolikor je potrebna izbira velikosti vas sistem na to opozori, če velikosti niste predhodno izbrali.
  • Izdelke iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb  "Odstrani element" (nahaja se pod vsakim artiklom v košarici).
  • Ob spremembi naročene količine, kliknite na gumb "Posodobi košarico".
  • V primeru, da imate promocijsko kodo za popust, jo vnesite v polje "Uporabi kodo popusta" na desni strani oz. spodaj na mobilni verziji in kliknite gumb "Uporabi popust". Če je koda veljavna za artikle v košarici se vam bo prikazalo obvestilo.
  • Po pregledu naročila, kliknite na gumb "Nadaljujte na plačilo".
  • Vnesite podatke o kupcu. V kolikor se naslov dostave razlikuje od naslova kupca vnesite naslov dostave. Izberite tudi način dostave oz. osebni prevzem. Ob nakupu nad 50 EUR ne pozabite izbrati tudi "Brezplačne dostave". V primeru da brezplačne dostave ne boste izbrali, vam bomo dostavo zaračunali, zato je pomembno da tega koraka ne spregledate. Brezplačna dostava velja le pri nakupih v spletni trgovini in ve velja pri nakupu rabljenih in novih motornih koles in skuterjev.
  • S klikom na gumb "Naslednja" se vam odpre stran za izbiro načina plačila, kjer lahko izberete plačilo preko sistema PayPal, plačilo s kartico, plačilo z gotovino ob prevzemu oz. plačilo po predračunu.
  • Po zaključku naročila vas sistem obvesti, da je bilo naročilo izvedeno. Potrditev prejmete tudi na e-naslov. V primeru nejasnosti nas lahko brez skrbi kontaktirate.
  • S klikom na gumb "zaključi nakup", oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti in se hkrati strinjate z našimi pogoji nakupa.
  • Na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli ponudbo blaga, ki ste ga izbrali.
  • Naročeno lahko prekličite v naslednjih 3 urah.
    Na naš email 
    [email protected] pošljite ponudbo, ki ste jo prejeli na vaš email ter dopišite, da odstopate od naročila.
  • Enak postopek opravite tudi za druge morebitne spremembe. 
Prosimo vas, da poskrbite za točnost pri vnosu podatkov kot so ime, priimek, e-pošta in naslov in kontaktna telefonska št. kupca, saj v nasprotnem primeru naročila lahko ne prejmete oz. bo le to avtomatsko zavrnjeno-stornirano. Za več informacij vam je na voljo tudi tehnična pomoč za spletno trgovino od pon. - pet. med 9. in 15. uro. Pokličite nas na 070 855 773 za več informacij.
Na e-pošto [email protected] ne odgovarjajte, saj je poštni naslov namenjen le pošiljanju in ne prejemanju pošte.
Na spletni strani obstaja možnost napak pri vnosu podatkov. Čeprav se trudimo, da bi bili podatki čim bolj informativni in natančni, za točnost podatkov pri posameznih artiklih ne odgovarjamo. V primeru, da ste odkrili napako vas prosimo, da nam to sporočite preko kontaktnega obrazca, telefona ali e-pošte. Prav tako vas obveščamo da zaloga motornih koles na spletni strani zaenkrat še ni aktualna. Motornih koles in skuterjev tudi ni mogoče naročiti preko spletne trgovine, čeprav vam sistem to omogoča. V primeru oddaje naročila, ki vsebuje motorno kolo, bomo to naročilo preklicali oz. vas kontaktirali za več informacij.
 

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. 
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Trgovina "champion.si" medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov.

CENE IN DDV

Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.Če naročenega artikla ni na zalogi, lahko pride so spremembe cene, o čemer vas obvestimo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko spletne trgovine "champion.si".

Varstvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov.  Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi 
zakon o varstvu potrošnikov .
Prav tako poslujemo v skladu z 
zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. 

NAROČANJE

Sprejeta naročila v trgovini "champion.si" se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 3 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov [email protected]

  • Odstop od naročila
    Berite spodaj... 
  • Zavrnitev naročila
    Trgovina "champion.si" lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne ter kupca obvesti o vzrokih zavrnitve na njegov elektronski naslov.
  • Obdelava naročila
    Trgovina "champion.si" bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu naročila. Pri izbiri opcije plačila "na naš transakcijski račun", bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev - vplačila kupnine.
  • Hranjenje naročila
    Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je sestavljena in napisana v slovenskem jeziku ter se hrani na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov [email protected]ali pisno, na sedež podjetja.
  • Naslov za pritožbe, reklamacije: Potrošnik svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave, poda pisno in jih pošlje na naslov TC Moto Shop d.o.o., Leskoškova 12, 1000 Ljubljana.

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje! V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma po telefonu.

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 15 dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec obvesti po navadni pošti ali elektronski pošti.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z vsemi pripadajočimi etiketami in originalno embalažo, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.

V kolikor nastanejo stroški vračila zaradi reklamacije, se vračilo višine stroška vrne na  vaš bančni račun. Zato je potrebno v tem primeru tudi pripisati vaš bančni račun. Strošek poštnine se vrne po ceniki Pošte slovenije in sicer za izdelke teže do 2 kg, vrnite kot priporočeno pismo, izdelke  težje od 2 kg, pa pošljite kot paket. Na ta način vam bomo vrnili tudi stroške vračila. 
Če se odločite, da pošljete preko drugih dostavnih služb, vam vrnemo stroške po ceniku Pošte Slovenije.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek), razen v primeru, če je bil koriščen darilni bon; ta se upošteva kot plačilno sredstvo in se ob odstopu od pogodbe vrne uporabniku, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema artiklov. Vračilo plačila bo izvedeno na enak način kot je bilo izvedeno pri nakupu vendar zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, preferiramo vračilo plačila kupcu z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot-1, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Preko naslednje povezave si lahko shranite in uporabite obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe ter vračilo blaga: PRENESI

Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili vaš razlog, saj nam bo to koristilo pri ustvarjanju asortimenta po meri kupcev. Prav tako nam boste pomagali izboljšati naše storitve.

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.

AKCIJSKE CENE

Akcijske cene veljajo za izbrane izdelke na zalogi. Izdelke v akciji ni mogoče naročiti z akcijskimi cenami v kolikor so razprodani.

AKCIJA 2+1
Pri akciji 2+1 (kupiš 2, dobiš 3) se morebitni dodatni popusti na posameznih artiklih ne upoštevajo. Pri nakupu treh artiklov stranka prejme najcenejšega brezplačno. Velja le za artikle, ki so na zalogi. Ne velja pri nakupu motornih koles, koles z motorjem, oljnih derivatov, čistil ter originalnih delov motornih koles in koles z motorjem ter znamke Rizla, Suzuki, Kawasaki, Honda, MotoGP, Ducati, VR46, Akrapovič, LeoVince, Yamaha, Rizoma, Garmin, CTEK. Popusti se med seboj ne seštevajo. Akcija velja le za označen termin.

DNEVNE AKCIJE
Pri dnevnih akcijah (na določene datume) vam bomo popust upoštevali le v primeru, da boste pri blagajni povedali pravilno "geslo", ki je objavljeno ob artiklu, ki je v dnevni akciji. V primeru, da nam gesla ne boste povedali, vam popusta ne bomo priznali. Akcijska cena velja na artikle, ki so na zalogi. Svetujemo, da redno spremljate naše dnevne akcije in tako ne boste prikrajšani za popuste!

SMS AKCIJE
Pri SMS akcijah velja akcijska cena oz. akcijski popust, ki je omenjen v SMS sporočilu samo na točno specifične datume, ki so omenjeni v SMS sporočilu ter velja samo za artikle iz zaloge. V kolikor za specifično akcijo prejmete 2 ali več sporočila, velja vsebina nazadnje prejetega sporočila. Prejeti SMS-ji so popolnoma brezplačni. Za odjavo pošljite "TC STOP" na telefonsko številko 031480333.

DOSTAVA IN PREVZEM

Dobavni rok prične teči naslednji delovni dan ob 9. uri. Trgovina "champion.si" bo ob tej uri pričela z izvajanjem aktivnosti, potrebnimi za realizacijo.

  • Način dostave in rok dobave
    Blago pošiljamo preko dostavne mreže Pošte slovenije ter GLS. Vse izdelke, ki so na zalogi odpremimo v 2-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
    V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe pri naročilu.

  • Stroški pošiljanja
    Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.
    • Dostavo blaga po Sloveniji bomo zaračunali v višini 3,00 EUR ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila, v kolikor boste izbrali dostavo Pošte Slovenije.
      Ko vam dostavna služba dostavi pošiljko, ji dostavo in blago plačate z gotovino (razen v primeru, ko ste kupnino poravnali po predračunu in torej poprej kupnino nakazali na transakcijski račun družbe). Vaš strošek je izpisan na vašem naročilu. 
      Dostavna služba in banke strankam za svojo storitev obračunajo provizijo skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev trgovine "champion.si". 
      Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo.  
    • Dostavo blaga na Hrvaško bomo zaračunali v višini 9,90 EUR v kolikor posamezni paket ne presega teže 20kg. Dostavo izvaja GLS.
    • Brezplačna dostava - ob naročilu nad 50,01 EUR vam po Sloveniji nudimo brezplačno dostavo. Brezplačno dostavo vam bo sistem ponudil pri naročilu, če vrednost vaše košarice presega vrednost 50,01 EUR. Važno pa je, da možnost brezplačne dostave IZBERETE. V kolikor niste izbrali brezplačne dostave in ste plačali s kartico ali PayPal sistemom, vam stroškov pošiljanja žal ne moremo povrniti.
    • Dostava po večini držav EU - od leta 2020 naprej je mogoča dostava po večini držav Evropske unije. Dostavo izvaja podjetje GLS.
    • Dostava z GLS po navedenih državah:

      1 Cona GLS - 19,90€  - države : Avstrija, Nemčija, Luksemburg, NIzozemska, Belgija

      2 Cona GLS - 21,90€  -države : Italija, Danska

      3 Cona GLS - 26,90€ – države : Madžarska, Francija, Poljska, Češka, Slovaška, Litva, Monako

      4 Cona GLS - 31,90€ – države : Romunija, Španija, Švedska, Estonija, Latvija, Finska

      5 Cona GLS - 47,90€ – države : Portugalska, Švica, Irska, Grčija

      6 Cona GLS -  44,90€ – države : Bolgarija, Norveška

    • Čas dostave
      Artikli imajo dobavni rok do 7 dni. V primeru plačila po predračunu bo naročilo odpremljeno najkasneje 7 dni po prejetju plačila. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku vas bomo predhodno obvestili.
      Če vas ob dostavi ni doma, vam bo dostavna služba pustila pisno obvestilo o prispeli pošiljki.
  • Možnost plačila s kartico (GLS)
    V kolikor vam pošiljko dostavi dostavna služba GLS, imate možnost plačila kar preko POS terminala z bančno kartico.
  • Osebni prevzem v trgovini
    V koliko naročite željene artikle v naši spletni trgovini in izberete možnost osebnega prevzema v eni od naših poslovalnic. Pri tem ločimo dva načina: 
  • 1. Izbor artiklov preko spleta in izbrano plačilo po povzetju, osebni prevzem v izbrani trgovini: Gre le za rezervacijo artiklov, ki vam jih omogočimo za nakup v izbrani poslovalnici: Za vas bomo izbrana oblačila dostavili v določeno poslovalnico v najkrajšem možnem času. O dospetju artiklov vas bomo obvestili po e-pošti. Izbrana oblačila si boste lahko pred nakupom ogledali, jih pomerili in se odločili, ali opravite nakup ali ne. Gre za klasičen nakup artiklov v trgovini, kjer ne morete po opravljenem nakupu uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe.  Naročeni izdelki bodo v trgovini čakali na prevzem največ 3 dni.                                         
  • 2. Naročilo artiklov preko spleta in plačilo kupnine preko spleta, osebni prevzem v izbrani trgovini: V tem primeru gre za nakup izbranih artiklov preko spleta, na daljavo. Za vas bomo pripravili paket z izbranimi oblačili in ga dostavili v izbrano trgovino v najkrajšem možnem času. O dospetju artiklov vas bomo obvestili po e-pošti. Naročeni izdelki bodo v trgovini čakali na prevzem največ 3 dni. O dospetju artiklov v trgovino vas bomo obvestili preko e-pošte. 
PLAČILNI POGOJI

Za nakupe v naši spletni trgovini nudimo naslednje plačilne pogoje:

  • Plačilo po predračunu (avans)
    Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije. Pri plačilu obvezno navedite sklicno številko naročila.
  • Plačilo preko plačilnega sistema PayPal in plačilo s karticami
    Plačilo lahko izvedete tudi preko varnega plačilnega sistema PayPal ali s plačilno in kreditno kartico VISA, MasterCard, Maestro. Plačilni modul, ki ga uporablja spletna trgovina je ločen od podjetja TC Moto Shop d.o.o in zagotvalja najvarnejše poslovanje s karticami. Podatkov vaših kartic v podjetju ne hranimo.
  • Plačilo po povzetju
    Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba za tovrstno uslugo zaračunava provizijo. V kolikor vam pošiljko dostavi GLS, imate možnost plačila kar preko POS terminala z bančno kartico.
  • Veljavnost ponudbe 
    Cene za izbrano blago veljajo ob nakupu in oddaje naročila preko naše spletne trgovine.
  • Plačilo s kripto kovanci
    V poslovalnicah podjetja TC Motoshop d.o.o. je mogoče plačilo z Bitcoini ter alternativnimi kripto kovanci (v nadaljevanju kripto kovanci). Plačilo je možno pri znesku računa od najmanj 10,00 EUR ter do največ 15.000,00 EUR. Pri znesku računa nad 800,00 EUR se za plačilo s kripto kovanci obračuna 1% provizija na znesek računa. Pri nakupu novega ali rabljenega skuterja ali motornega kolesa se lahko vozilo prevzame šele po potrditvi prejema plačila, kar lahko traja do 2 dni.
  • Leanpay
    enostaven nakup na obroke, več informacij si lahko preberete tukaj.

    * Vračilo sredstev v primeru vrnjenega blaga Vam lahko vrnemo le v EUR na Vaš bančni transakcijski račun. Vračilo sredstev v obliki kripto kovancev ali v gotovini NI MOŽNO!

REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina "champion.si" ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati.
V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na na naš elektronski naslov [email protected]

ODGOVORNOST PODJETJA ZA STVARNE NAPAKE

(povzeto iz ZVPot)

37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

(2) Napaka je stvarna:

  • 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • – odpravi napako na blagu ali
  • – vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • – vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VARNOSTI

Vaši osebni podatki, ki nam jih boste zaupali bodo služili samo izvedbi in dostavi naročila, ter na željo kupca tudi za občasna obveščanja o novostih. Brez vašega privoljenja ne bomo prodali ali dali v najem nobenega podatka, ki nam ga boste zaupali. Vendar pa moramo sodelovati z državnimi organi, če zakon to zahteva. V tem primeru moramo razkriti vaše podatke. Pridržujemo si pravico do objave, prodaje in posojanja statističnih obdelav. Vaši osebni podatki v tem primeru ne bodo objavljeni. Statistične obdelave bodo obsegale podatke, kateri izdelki gredo v prodajo, ne bomo pa razkrili, kdo jih je kupil. Pridržujemo si pravico do sprememb politike zasebnosti brez predhodne napovedi. O morebitni spremembi politike zasebnosti vas bomo o tem obvestili po e-pošti. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi s politiko zasebnosti, nas prosim kontaktirajte: [email protected]